niedziela, 20 stycznia 2013

fryzury dziewczęce do przedszkola

Mój pomysł na fryzury dziewczęce do przedszkola.
Modelką jest moja 6-letnia córka.

foto: włosy na których codziennie tworzę nowe fryzury :)

Zdjęcia fryzur pochodzą z 2 ostatnich lat, ale długość włosów jest zawsze mniej więcej podobna. 
Fotki są wykonywane telefonem komórkowym tuż przed wyjściem z domu, w pośpiechu. Fryzury zostały uwiecznione w sumie dzięki córce. Dwa lata temu nie umiała oglądać wykonanej fryzury za pomocą  dwóch luster, dlatego robiłam zdjęcia fryzury i pokazywałam ją w telefonie. Metoda się sprawdziła i tak przy niej pozostałyśmy.

















Sporo zdjęć jest z okresu, kiedy córka lubiła dziwaczne fryzury. Obecnie woli bardziej nastolatkowe :) Typu jeden kucyk wyżej, drugi niżej, z nierównym przedziałkiem, kitka z boku, ukośnie zapleciony na głowie warkocz francuz... ale nie mam obecnie fotek z tymi doroślejszymi fryzurami - ostatnio rzadziej zdarza mi się fotografować wykonaną fryzurę. Muszę przy najbliższej okazji zrobić zdjęcia.





3 komentarze:

  1. ale czadowe te fryzury!!!!!!!!!!!! rewelacja!!!! jak robisz te koczki ???

    OdpowiedzUsuń
  2. Potrzeba 1 gumki i ok 15 małych lub srednich platikowych klamerek. Związuję kucyk i po kolei wybieram z niego ok cm grubości pasemka, które podwijam i przypinam klamerką do włosów na głowie. Tak robię z każdym pasemkiem dookoła kucyka... az dochodzę do dołu... reszte końcówek dolnych pasemek tych podpietych "wpycham" w środek koka. łatwe ale troszkę z tym zabawy. Dwa zdjecia na samym dole najlepiej obrazuja etapy powstawania koka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe czy Gabi wysiedzi takie zabiegi :))))

    OdpowiedzUsuń