poniedziałek, 18 lutego 2013

miła blogowa niespodzianka

Jestem w szoku!
Zostałam wylosowana w CANDY KLIK! 
u artystki, która prowadzi blog 


"PuderCraft" 100% hand made KLIK!

Po tygodniowej przerwie narciarskiej nadrabiam wreszcie wszystkie zaległości w blogowaniu...
Po obejrzeniu dzieł konkursowych na Polskie Handmade, weszłam na pierwszy z góry obserwowany przeze mnie blog... właśnie na PuderCraft. 
Od razu zostałam zachęcona obrazkiem śmiesznego stworka-pluszaka jaki pojawił mi się w zakładce z obserwowanymi przeze mnie blogami... 
przeglądam zatem najnowszy post... wzdycham sobie po cichu "och" i "ach" jak Ta Kobieta potrafi szyć, a raczej dzieła na maszynie tworzyć... przechodzę do niższego (starszego) postu - zapomniałam nawet, że CANDY się już skończyło... przeglądam fotki, znów się zachwycam nieświadoma niczego... wracam myszką do góry... patrzę na wynik kto został szczęśliwcem... a tu ja... szok! Córka przybiegła do komputera z piskiem, że aż pies u sąsiadów zaczął z przerażenia szczekać... wtedy to ochów, achów nie było końca! jest to moja pierwsza w życiu niespodzianka (losowanka) - nie tylko blogowa, czy netowa - ale w ogóle!

Jestem w szoku* i jest mi niesamowicie miło!
Na prawdę jest to miły początek tygodnia, szczególnie, że nastąpił po miłym zakończeniu i w sumie "trwaniu" ubiegłego urlopowego tygodnia.

Dziękuję. 


*tym większym , że jeszcze około 2 tygodnie temu nie wiedziałam nawet co to jest candy na blogach haha!


2 komentarze: