piątek, 26 kwietnia 2013

CANDY - prezenty na Dzień Dziecka




Witam.
Mam przyjemność ogłosić Pierwsze na moim blogu CANDY, czyli
zabawę polegającą na rozdaniu prezentów.


Motto towarzyszące temu Candy to:
Zabawa Rodzica nic nie kosztuje, 
a Dziecko zyskuje!

"Cukiereczki" do rozdania są cztery, zatem czworo Dzieciaków zostanie obdarowanych brelokami/zawieszkami wykonanymi  ręcznie przeze mnie z filcu.
Prezenty na Dzień Dziecka dla Gości i Obserwatorów mojego bloga.

Candy trwa do 20 maja 2013 r.


Zasady udziału w Candy:
1. Każdy może wziąć udział w zabawie - z Polski i zagranicy.
2. W celu zgłoszenia swojego udziału należy zrobić wpis pod tym postem wyrażający chęć zabawy.
3. Osoby posiadające swój blog wklejają u siebie baner z obrazkiem/cukierkiem "Dzień Dziecka Candy u Maliny" informujący o udziale w zabawie u mnie, obserwatorzy i goście zaglądający anonimowo wysyłają do mnie wiadomość pod jaką nazwą/nickiem/imieniem oglądają i odwiedzają mój blog i zostawiają adres mailowy do korespondencji.
4. Nieobowiązkowe: dodanie adresu bloga do ulubionych.


*w przypadku chęci wzięcia udziału, a wystąpienia problemów ze spełnieniem jakiej zasady  proszę o kontakt na mail.

Candy kończy się 20 maja, by przesyłki dodarły do Dzieci na Dzień Dziecka.
21 maja zostanie ogłoszona lista 4 zwycięzców.
Szanse na wygraną są duże, ze względu na ilość upominków.

Zabawki do rozlosowania:

1. Pani Sowa z filcu (zawieszka wypełniana, na sznureczku)
2. Miś z filcu (zawieszka płaska - wkład 0,5 cm pianka silikonowa)
3. Brelok Literka (zawieszka na karabińczyku wypełniana wkładem silikonowym do poduszek)
 - po wylosowaniu będzie dostosowana do inicjałów Dziecka.
4. Brelok Kwiatek 
(brelok z karabińczykiem metalowym, wypełniany wkładem silikonowym do poduszek)


Życzę dobrej zabawy i powodzenia w losowaniu.
Losowanie najprawdopodobniej przeprowadzi 6,5-letnia córka (sama poluje na różowego kwiatka i liczy, że przy losowaniu po kryjomu do słoiczka z losami wrzuci karteczkę ze swoim imieniem i wygra :))
Pozdrawiam, 
Malina.


44 komentarze:

  1. Jestem pierwsza w kolejce. Biorę udział w zabawie.
    Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczności - banerek zaraz wkleję u siebie na blogu :) Mam nadzieję, ze uda mi się wygrać coś dla synka lub córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na candy u siebie: http://detynkowo-agula.blogspot.com/2013/04/urodzinowe-candy.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za zaproszenie i juz zaglądam i sie zapisuję w kolejkę :)

      Usuń
  4. Przyłączam się z wielką przyjemnością;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się i zaraz dodam u siebie banerek :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam udział :) Warunki spełnione.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam kolejne uczestniczki zabawy :)
    Dziękuję za dodawanie bloga do obserwowanych. To miłe - docenię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się, zapraszam też na moje candy http://uolinki.blogspot.com/2013/04/drugie-candu-u-olinki.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zaproszenie, na pewno będę zaglądać regularnie :) Jako mama "twórcza" dam w rozdaniu szansę innym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ustawiam się w kolejkę ! . Banerek na blogu ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądam blog codziennie. Chetnie wezmę udział w zabawie.
    Pozdrawiam. Beata - mama Tymka.

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam hand made:)Piękne prezenty!Chcemy,chcemy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki Dziewczyny za zainteresowanie zabawą. Fajnie, że tyle osób bierze udział.
    Dziś tak sobie pomyślałam ( z myślą o przyszłych candy, może np. z okazji rozpoczęcia wakacji), zeby zorganizować coś w rodzaju ankiety wśród Mam-Blogerek, z zapytaniem jakie zabawki i postaci z bajek lubią Wasze dzieci.... by móc lepiej przygotować ofertę rozdań na blogu. Obecnie nie mam pojęcia jak trafić w gust chłopców.. by wylosowane gadżety na prawdę dzieci cieszyły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam, zgłaszam się chętnie. Mam małą córcię, która uciszy się z każdego podarka od Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście - ucieszy, bo uciszy to na pewno nie ;)

      Usuń
    2. a ja nawet nie zauważyłam literówki :)) tez mi się zdarzają - szczególnie jak pisze z tabl. lub tel.

      Usuń
  15. Niestety wracają z błędem wysyłane kilkakrotnie maile na adres: malina.pracowania.hand.made@gmail.com

    Nie mogę podać swych danych :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszamy się do zabawy :-) choć kolejka widzę długa :-))))
    banerek zaraz wrzucę na bloga :-))
    karlitka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję za zaproszenie :)))
    oczywiście chętnie wezmę udział a nóz widelec taka śliczna zawieszka nam się trafi :)))

    pozdrawiam serdecznie
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętna jestem!Zgłaszam się:)

    OdpowiedzUsuń
  19. i ja spróbuję szczęścia.
    Pozdrawiam,
    senninha@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam kolejne Uczestniczki zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam sie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o mail - żebym wiedziała kto się zgłasza (na początek wystarczy imię lub nick i adres mailowy).

      Usuń
  22. Fajna zabawa. Chętnie wezmę w niej udział, zwłaszcza, że i moja córeczka poluje na sówkę :-)
    Mój mail to: herubinek@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak można to ja też . Czytam często i podziwiam cudeńka. Jestem mamą wspaniałej trójki - dorosłej 10 latki; 7 letniej chłopczycy o dobrym serduszku i 14 miesięcznego rozbujnka . Pozdrawiam Ewa
    ewakramza@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety maile z adresu malina.pracowania.hand.made@gmail.com wracają z błędem. Nie mogę podać adresu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoszenie przyjęte. W losowaniu weźmie udział osoba o nicku Mouse House. W dniu wyników będę sie kontaktowac z wylosowanymi osobami i na stronie bloga będą podane takie nazwy osób, jakie zostały zgłoszone w komentarzach. Zadna osoba, ktora zostanie wylosowana, nie pozostanie bez wieści o wygranej. wtedy (w razie problemów z mailem, będą udostępnione inne media w celu kontaktu i ustalenia adresu do wysyłki).

      Usuń
    2. ;) dziękuję
      Mouse House - joanna.nowosielska@wp.pl

      Usuń
  26. piekna jest ta sówka moze spodoba sie rowniez mojemu rocznemu synkowi tomkowi :) pozdrawiam czytelniczka wierna choć cicha marta pingwiny@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement i witam w zabawie. Kazdy ma szanse na wygraną. Dodam, ze niedługo pojawi sie ankieta z pytaniem o ulubione motywy chłopięce, ktore wykorzystam do szycia nowych dekoracji oraz pojawi sie informacja o kolejnym candy na rozpoczecie wakacji. Zatem niedługo będzie nowa edycja w rozdaniach :))

      Usuń
  27. Witam,to i ja sie zapisze .Slicznosci tworzysz,nie sposob przejsc obojetnie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i serdecznie zapraszam do zabawy :)

      Usuń
  28. Zgłaszam się z przyjemnością!
    Banerek dodany http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń