wtorek, 21 maja 2013

Wyniki Pierwszego CANDY

Wyniki Candy


Zwycięzców w moim pierwszym Candy postanowiłam wyłonić tradycyjną metodą losowania.
Wśród zgłoszeń tylko jedno zostało odrzucone ze względu na brak danych. 


Losy wykonał mąż. Losowania natomiast dokonała Ala - niesamowicie podekscytowana swoim zadaniem.


Zwycięzcy Candy:

martuchnaj z bloga martuchnaj-zyciejestpiekne.blogspot.com
senninha@vp.pl
ewakramza@interia.pl
joanna z bloga uolinki.blogspot.com







Upominek-niespodzianka dla:
karlitka.blogspot.com



Gratuluję Zwycięzcom mojego pierwszego candy!
Wszystkie wylosowane osoby proszę o kontakt mailowy w celu ustalenia danych do wysyłki filcowych wygranych. Proszę o podanie Imion swoich dzieci i ich wieku, abym mogła dopasować prezenty. Paczki pozostaną niespodzianką. Wysyłka w tym tygodniu!

Pozdrawiam i dziękuje za wspólną zabawę.
Malina.

malina.pracownia.hand.made@gmail.com

12 komentarzy:

  1. o rany ale się cieszę :))))

    dziękuję bardzo :)))
    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Proszę o mail z wiekiem i imieniem dziecka oraz danymi adresowymi. Wysyłka w tym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czemu ale wysyłam na podany @ wiadomość i mi ją zwraca....

      Usuń
    2. Napisałam do Pani mail na adres podany na Pani blogu. Proszę o odpowiedź na podany przeze mnie adres.

      Usuń
  3. ooooooooooooooo wow :))))))))))))))))))))))) ależ mam szczęście :-)))))))))))))))
    kooocham niespodzianki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ...czasem warto poczekać w kolejce :) Pozdrawiam.
    P.S. w razie problemu z kontaktem na mial, proszę o komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mail podany tutaj jest chyba błędny. Tak jak u Martuchnaj od razu do mnie wraca

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaaa masz błąd w mailu :D w słowie "pracownia" :-) wysyłam drugiego maila :D bo poprzedni wrócił z błędem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no widzisz :) masz rację. dzięki.

      Usuń
  7. Dobra, Dziewczyny pisać maile do mnie: malina.pracownia.hand.made@gmail.com z adresem do wysyłki :)
    mail w poscie został poprawiony. literówka była :) dzieki za zwrócenie uwagi!

    OdpowiedzUsuń