niedziela, 23 czerwca 2013

kiermasz rękodzieła i zajęcia hand made dla dzieci

Wczoraj spotkała mnie miła niespodzianka podczas wizyty u znajomych mieszkających pod Krakowem.
Zostałam zaproszona na uroczystość do Szkoły Podstawowej w Golkowicach, gdzie odbywał się kiermasz rękodzieła i zajęcia hand made dla dzieci.



Dzieci mogły m.in. uczestniczyć w warsztatach decoupage oraz tworzenia biżuterii z koralików.
Przedstawiam kilka zdjęć ze stoiska z koralikami. Na fotkach uwieczniłam swoją córkę Alę oraz córkę znajomych Kasię (do których pojechaliśmy z wizytą). Dziewczynki są rocznikowo 7-latkami. Miały masę frajdy z uczestnictwa w zajęciach ręcznego tworzenia biżuterii.


Ala
Kasia

Zajęcia były zupełnie bezpłatne. Według mnie znakomity pomysł rozbudzania zamiłowania do rękodzieła wśród najmłodszych. W dobie komputerów, iPadów, tabletów to godny pochwały pomysł pokazania dzieciom sposobów na kreatywne spędzanie wolnego czasu.


    


    

                               Niestety Pani ze stoiska decoupage nie zgodziła się na fotografowanie.

Ala
Kasia


W następnym poście pokażę zdjęcia i napiszę o siostrze Kasi - 10,5 letniej Oli, która hobbystycznie zajmuje się ręcznym wykonywaniem kolczyków. Pasją do rękodzieła "zaraziła się" własnie na warsztatach artystycznych w tej szkole.
Zapraszam do obejrzenia następnego postu związanego z koralikami o Oli - młodej pasjonatce rękodziełem oraz wspaniałej rowerzystce zajmującej miejsca na podium w Polsce w grupie juniorów.

Pozdrawiam, Malina


Zobacz także:

Ola

wywiad z Olą  po zawodach rowerowych :)
minuta 13:20

strona dla fanów wypraw rowerowych prowadzona przez tatę Oli:
santaclub.pl

3 komentarze:

  1. sama bym sie wybrała na taki kiermasz i warsztaty :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w planach ma organizacje takich warsztaów w szkolach u mnie w miescie. Jak wszystko wypali to zapraszam po wakacjach. Dam znać :)

      Usuń
    2. tzn. ja mam w planach :)

      Usuń