poniedziałek, 15 lipca 2013

Artykuł o mnie - Nasze Szkraby - pościel dziecięca


Witam,
Spotkała mnie miła niespodzianka i chciałabym informacją o niej się z wami podzielić.
Zostałam zauważona jako twórca ciekawych prac ręcznie wykonywanych dla dzieci.
Otóż 2 tygodnie temu dostałam mail z informacją, że Redakcja "Nasze Szkraby" do lipcowego numeru przygotowuje materiały dotyczące pościeli dziecięcej i chciałaby napisać o moich rękodziełach w tym artykule. Wówczas przebywałam na urlopie i nie dysponowałam żadnymi zdjęciami swoich prac, ani nie mogłam wykonać nowych dla potrzeb artykułu. Zatem Redakcja wykorzystała fotki umieszczone na moim blogu.


 Tak wygląda strona o mnie w artykule pt. "Kolorowych snów..." w miesięczniku "Nasze Szkraby" w numerze lipiec 2013.

Tutaj wkleiłam link do numeru "Nasze Szkraby" - o mnie na stronie 64-65 --> KLIK!

okładka lipcowego numeru miesięcznika "Nasze Szkraby"

Artykuł "Kolorowych snów..." dotyczący dziecięcej pościeli szytej przez Polki zaczyna się na stronie 40.

 Artykuł w "Nasze Szkraby" lipiec 2013  -->  KLIK! 

Miło mi, ze zostałam zauważona w gąszczu blogerów i doceniona jako twórca codziennych a zarazem niecodziennych przedmiotów dla dzieci.
Pozdrawiam Wiernych Gości odwiedzających moja stronę oraz wszystkich Internautów, którzy przypadkowo zerkają na moje Szyciowe Poczynania i zostawiają miłe wpisy pod postami.

Malina.


****
Czerwcowa Ankieta i Losowanie

Losowanie upominku obiecanego w Ankiecie z czerwca odbędzie się w tym tygodniu, jak ogarnę wszystkie zaległe sprawy w związku z moim nieplanowanym lipcowym urlopem.

6 komentarzy:

  1. Gratulacje i dalszych sukcesów życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Czy ja wiem, czy to sukces? Miłe doświadczenie raczej :) Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Dotarłam do Pani prosto z artykułu w Naszych Szkrabach. Szyje Pani piękną pościel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zapraszam w odwiedziny częściej :). Niedługo znów pojawią się posty z pościelą i podusiami "drzemkowymi" dla najmłodszych :)
      Pozdrawiam.

      Usuń