piątek, 19 lipca 2013

Losowanie nagrody wśród uczestników Ankiety z czerwca



Witam, 
wreszcie znalazłam czas na losowanie nagrody wśród osób, które w czerwcu wzięły udział w zabawkowej ankiecie u mnie na blogu i wkleiły banner u siebie :)






Zwycięzcą losowania 
jest Zaplątana z bloga Ania w ogrodzie. 
Nagrodą jest portfelik chłopięcy z motywem Zygzaka.

Mam nadzieję, że będzie szybko się napełniał złotówkami, biorąc przykład z szybkiego Zygzaka.
Gratuluję szczęścia w losowaniu :)




Szycie motywów bajkowych do pluszaków i zawieszek dziecięcych rozpocznę dopiero w sierpniu z powodu braku czasu. Wtedy też pojawi się u mnie na blogu wakacyjne candy z nowymi gadżetami dla dzieci z okazji wakacji. Być może będą to breloczki do rowerków, wózków dla młodszych dzieci  oraz plecaczków, szafek szkolnych dla starszych dzieci. Co uszyję to wena zadecyduje. Zapraszam zatem do zaglądania do mnie w wakacje i udziału w zabawie wakacyjnego rozdania upominków dla dzieci.

Pozdrawiam.
Malina.

3 komentarze:

  1. ależ fantastyczna nagroda :-) Gratuluję :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Malinko!
    Strasznie się cieszę :)))) Pierwszy raz w życiu coś wylosowałam :). Mój synek, fan Zygzaka, będzie zachwycony pierwszym własnym portfelem :)
    DZIĘKUJEMY!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu gratuluję wygranej :) Mam nadzieję, że synek będzie zadowolony :) Proszę spodziewać się listu w tym tygodniu.

      Usuń