środa, 18 września 2013

breloki na kiermasz rękodzieła

Ostatnio tylko projektuję, szyję, wykonuję i przygotowuję maskotki, zawieszki, breloki, dekoracje...
na zbliżający się kiermasz rękodzieła

Moje nowe autorskie prace przygotowane na kiermasz rękodzieła w Galerii Tarnovia

breloki i zawieszki hand made - pomysł, wykonanie oraz zdjęcia są mojego autorstwa.




Oto nowa partia hendmejdów na najbliższy kiermasz rękodzieła w Tarnowie.




Termin wystawy: 21-22 września 2013
Tarnów Galeria Tarnovia

Zapraszam do oglądania na żywo,
Malina.

7 komentarzy:

  1. Fajne :) Powodzenia na kiermaszu !!! Niech się wszystko rozejdzie jak świeże bułeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi dzieki. wczoraj słyszałam, że na kiermaszach to bardziej o promocję chodzi niż o sprzedaż... więc zobaczymy jak to z tymi bułeczkami będzie :)

      Usuń
  2. Piękne, urocze i w ogóle! :)
    Malinko, a taką kolorową sówkę jak ta na dole, to ja zamówię dla swojej córci - daj znać, jak będziesz mieć trochę wolniejszego czasu, albo gdyby Ci się ta nie sprzedała na kiermaszu (w co nie wierzę :)).
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście Aniu, że zrobię. Wysyłka listem ok 3 zł. Wszystkie breloki z tablicy będą dostępne zarówno na kiermaszu jak i na zamówienie do wysyłki po 15 zł, więc myślę, że ceny przystępne.Pozdrawiam.
    p.s. Aniu wybacz, że ciągle nie odpowiedziałam na Twoje pytania z nominacji. daj mi jeszcze troszkę czasu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sama sówka wpadła mi w oko, dlatego i ja się na nią piszę! :) Powodzenia na kiermaszu, a wszystkie prace cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoko dziewczyny. To zostawię ten wzorzysty materiał dla Was, bo jest na wykończeniu, a kupuję w ilościach detalicznych w małym sklepiku i nie wiem czy potem będzie dostępny, to jak coś to macie już zarezerwowany.

    OdpowiedzUsuń
  6. acha, takie moje spostrzeżenie po obejrzeniu zdjęć: brązowe guziki w brelokach są drewniane i na żywo fajnie się prezentują, czego na fotkach jakoś nie widać, stwarzają wrażenie plastikowych, bo dziwnie się błyszczą...

    OdpowiedzUsuń