wtorek, 22 października 2013

bezpłatne warsztaty rękodzieła dla dzieci w Tarnowie - 22.10.2013 godz.16:00

Witam, 
dziś o godzinie 16:00 w świetlicy w Szkole Podstawowej nr 15 w Tarnowie
odbędą się 
BEZPŁATNE WARSZTATY RĘKODZIEŁA DLA DZIECI

W PLANIE ZAJĘĆ:
1. broszka z filcu, tasiemki i dużego guzika
2. bransoletka z dużych drewnianych i ceramicznych koralików
3. kolczyki z kolorowych szklanych dużych i kryształowych koralikach na srebrnych biglach

DODATKOWO:
rozlosowanie 2 breloków według mojego projektu i wykonania.

Dzięki uprzejmości i hojności sponsorów wszelkie materiały na warsztatach potrzebne do wykonania rękodzieł są dzieciom udostępnione za darmo.
 Zajęcia będą prowadzone przeze mnie, Panią Kierownik świetlicy oraz znaną dzieciom na co dzień Panią Dorotkę - opiekuna dzieci na świetlicy w SP15.

Głównym sponsorem filcu do wykonania broszek jest sklep NOVIKA z Wrocławia.
Pani Agnieszka Właścicielka sklepu NOVIKA  prowadzi sprzedaż filcu na allegro tutaj!
Filc jest bardzo dobrej jakości i jak ktoś zastanawia się gdzie kupić do swoich prac to z całą pewnością polecam. 






Głównym sponsorem koralików jest Pani Agnieszka G.  z Rogalina.



Ponadto dzięki uprzejmości i hojności mojej Nauczycielki Akademickiej Pani Doktor A.U. z Wyższej Szkoły Biznesu - National Louis University w Nowym Sączu oraz koleżanki Anny M. z mojej klasy z I Liceum Ogólnokształcącego Collegium Gostomianum w Sandomierzu zakupiłam srebrne bigle i igły do kolczyków, agrafki/zapinki do broszek, zapięcia i sznureczki do bransoletek, dwa pistolety do kleju na gorąco i wkłady do nich. 
Z pomocą przyszły także koleżanki szkolne Anna Z. z klasy ze szkoły podstawowej oraz Amelia L-Ł z klasy z LO i zaopatrzymy mnie w guziki i koraliki, które zostaną dziś wykorzystane także do broszek i bransoletek.

Dzięki pomocy wielu sympatycznych Pań Blogerek dostałam piękne arkusze filcu i torebki z koralikami i guzikami. W ostatniej chwili otrzymałam paczki od PamperMamy oraz Magdaleny Siembab-Krzyżak.
Same skarby dotarły do mnie. A dziś z tych skarbów będą mogły szczęśliwie tworzyć i rozwijać się artystycznie i manualnie dzieci ze Szkoły Podstawowej nr 15 w Tarnowie.

Serdecznie dziękuję za udostępnianie informacji o potrzebie skompletowania materiałów na warsztaty na portalach społecznościowych.

Dzięki Waszej pomocy, zaangażowaniu i poświęconym chwilom dziś będę miała przyjemność zorganizować i poprowadzić pierwsze w moim życiu warsztaty dla grupy dzieci...

Pozdrawiam serdecznie,
czekajcie na zdjęcia i relację z dzisiejszych zajęć.
Malina.


P.S. Materiałów otrzymałam tak dużo, że wystarczy ich na następne Bożonarodzeniowe zajęcia oraz uszyję kilka pluszaków na prezenty świąteczne dla dzieci ze szkół podstawowych. Dziękuję.





2 komentarze: