piątek, 11 października 2013

materiały od sponsorów na warsztaty rękodzieła dla dzieci

Witam, 
przed chwila po powrocie do domu otrzymałam olbrzymią paczkę od Agnieszki G. z koralikami.
Matko Kochana, ileż tego jest! cała paka koralików, koraliczków i korali... same cuda.
Moja córka jak je zobaczyła, to oszalała z zachwytu: Ależ cuda będzie można z nich zrobić!


Agnieszko G. dziękuję Ci z całego serca! Nie spodziewałam się, że aż tyle będziesz mogła podarować koralików. Są tak piękne, że oczy same się śmieją na ich widok. Wszystkie nowiótkie, z metkami, kodami. Sam koszt przesyłki był olbrzymi. Znaczki pocztowe zajmowały połowę paczki. Rety ochłonąć nie mogę z wrażenia! Dziękuję!
Dziś rozmawiałam z Panią ze świetlicy, w której odbędą się warsztaty dla dzieci i powiedziałam, że udało się zdobyć materiały. Myślałam, że na mnie wskoczy z radości :)



Na fotkach moja córka prawie "wlazła" do paczki, by szybciej dostać się do zawartości.





No cuda, cuda, cuda i to w hurtowej ilości, dostaliśmy na warsztaty dla dzieciaków. 
Dziękuję. W tym poście szczególnie dziękuję Agnieszce G., ale osób, które się zaoferowały jest na prawdę dużo. Jestem zaskoczona.
Mnóstwo moich koleżanek z dawnych lat szkolnych, licealnych zgłosiło chęć pomocy, mnóstwo znajomych z blogów, mnóstwo pań Blogerek, których nie znam, a zaglądały i szczerą chęć pomocy przedstawiły.
Ci co dysponują materiałami, to dzielą się nimi bez wahania, inni pomagają poprzez nagłośnienie inicjatywy na facebooku, wysyłając maile itp. Wczoraj dostałam mail od Pani Doktor, nauczyciela akademickiego, z którą miałam zajęcia na bankowości 3 lata temu i zaoferowała X00 zł  na cel warsztatów... Rety! a tyle osób podcinało mi skrzydła na początku... że się nie uda... że nie da się lokalnie bez mediów niczego zorganizować...  A jednak! Da się! 

Pozdrawiam serdecznie, Malina.


3 komentarze:

  1. Cieszę się niezmiernie, że korale dotarły w całości - polecam się na przyszłość <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, dziękuję serdecznie. Własnie wyszła ode mnie sąsiadka i po wspólnym oglądaniu w zachwytach koralików, dokładnym obejrzeniu każdego niemal z osobna, po raz drugi jestem w szoku z powodu prezentu jaki sprawiłaś dzieciom. Wartość paczki jest ogromna. Dziękuję!

      Usuń
  2. Powodzenia! Paczka rzeczywiście fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń