sobota, 5 października 2013

warsztaty rękodzieła dla dzieci - potrzebna pomoc.

Kochani, potrzebuję pomocy w skompletowaniu materiałów niezbędnych do przeprowadzenia warsztatów rękodzieła w szkole podstawowej w Tarnowie dla dzieci z niezamożnych rodzin. Zostałam poproszona o poprowadzenia takich warsztatów ok. 15-25 października br. z wykorzystaniem swoich autorskich projektów na breloki, zawieszki i dekoracje dziecięce. Zamiar organizatorów był taki, że zajęcia będą płatne. Jednak ja zrezygnowałam z odpłatności za nie. Część materiałów posiadam i chcę wykorzystać, jednak jest ich za mało. Szkoła niestety nie dysponuje takim wyposażeniem oraz nie ma kasy na zakup wszystkiego. Niektóre koszta zobowiązała się oczywiście pokryć... brakuje jednak filcu, tasiemek, guziczków, zawieszek, koralików i różnych dekoracji, by móc zorganizować dla dzieci taką "atrakcję" ... niejednokrotnie jedyną w roku... szukam zatem osoby chętnej do podzielenia się materiałami, które niejednokrotnie są resztkami materiałów lub zasponsorowania dowolnej kwoty w zamian za reklamę na moim blogu w formie baneru oraz artykułów o sponsorze oraz szczytnym czynie lub w inny zaproponowany sposób. Czas jest ograniczony, gdyż warsztaty mają się odbyć max. do 25 października.
Pozdrawiam, Malina
osoby zainteresowane pomocą proszę o kontakt mailowy:
malina.pracownia.hand.made@gmail.com

9 komentarzy:

  1. 1. Hurra! udało się! Zgłosiła się do mnie Pani Sponsorka oferująca zapewnienie dzieciom filcu! Dziękuję. Bardzo się cieszę.. jejku, ale się dzieci ucieszą, że warsztaty się odbędą!
    2. Szkoda, że nie ma pomocy od blogerów. No nic, trudno... zdaję sobie sprawę, że atrakcyjniejsze są posty z candy.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chętnie udostepnie apel, materiałów nie mam bo nie używam ale moze gdzieś ktoś pomoże...(: dla dzieci zawsze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super. Jak mozesz to udostepnij gdzie mozesz. Dzieki. Na prawde bardzo milo. Kazdy rodzaj zaangazowania jest przydatny.

      Usuń
  3. wrzuciłam na FB ale ja mała jestem (: ale kto wie... ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, wystarczy nie raz jedna osoba, by uszczesliwic kilkoro dzieci. A noz przeczyta u Ciebie na fb ktos, kto bedzie mogl podzielic tasiemkami, guziczkami ... moga byc stare z bkuzek, starych plaszczy.... przeciez takie rzeczy sie nie niszcza. Bardzo Ci dziekuje za zaangazowanie.

      Usuń
  4. Mogę wysłać koraliki (trochę tego mam) - jeśli oczywiście jest to jeszcze aktualne ^^"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualne, aktualne, jak najbardziej. Jejku super! Dzieki. Podam adres na mail.

      Usuń
  5. Jutro będę w takim sklepie co maja różne koraliki i zobaczę czy uda mi się coś fajnego upolować. Niestety z materialem moze być ciężko aczkolwiek popytam babcię-krawcowa czy coś ma na zbyciu :)no i dodam info na mojego fb i blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki :)) bardzo miło, ze chcesz pomóc :) pozdrawiam.

      Usuń