piątek, 11 kwietnia 2014

Kostium Kura - strój na przedstawienie

Witam,
och, jak bardzo dawno nic nie pisałam... oraz niewiele także szyłam. 
Zupełny brak czasu tak dawno mi nie doskwierał jak ostatnimi tygodniami.
Dziś chciałabym się z Wami podzielić swoim pomysłem oraz wykonaniem stroju - przebrania dziecięcego na przedstawienie szkolne.
Wielkanocna Kura - strój/przebranie dla dziecka,
który stworzyłam w ekspresowym tempie dziś przed południem. 

Strój Kura - pomysł, wykonanie oraz zdjęcia są mojego autorstwa.



Ukazany jeszcze na roboczo. Zdjęcia robione w trakcie przymiarki po powrocie córki ze szkoły, kółek, warsztatów itp i miliona różnych zajęć... zatem niedawno  Kombinezon wymaga jeszcze dokończenia. Powstaną skrzydła mocowane do rąk, oraz poduszka wypełniająca środek stroju... by "kura" nabrała kurzych kształtów.




Strój bardzo przypadł Ali do gustu. Nawet nie bardzo mogłam zrobić zdjęcia, bo tak pozowała, że ciężko było za nią nadążyć. Sporo zdjęć z powodu głupich póz i min zresztą nie podlega publikacji... 

Pozdrawiam wiernych Gości mojego bloga, którzy mimo braku ostatnio nowych wpisów, nadal zaglądają często do mnie. 
Pozdrawiam, Malina.

6 komentarzy:

  1. no nie dziwię się że się podoba :) mi tez się baardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł z tym strojem!
    Fajna kura :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł i realizacja. Chętnie zobaczę kurę w pełnej krasie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mlinko wracaj do blogowego światka!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi :) w dobrym momencie piszesz :) własnie powoli zaczynam wracac do szycia, Juz na fb wrzucilam kilka fotek https://www.facebook.com/malina.pracowniahandmade

      Usuń