czwartek, 27 grudnia 2012

kartki noworoczne i świąteczne ręcznie robione


Moja propozycja kartek noworocznych i świątecznych robionych ręcznie w pojedynczych egzemplarzach,  które wysyłam do znajomych. Moje kartki są spersonalizowane, zatem dekoracje nie są przypadkowe.

Propozycja kartek HAND MADE skierowana jest np. do rodzin z dziećmi lub osób z zapałem artystycznym. Każdy może użyć deseni w swoim guście lub guście osób, do których kartkę chce wysłać.
Do wykonania karteczki potrzeba arkusza z bloku technicznego z delikatnym połyskiem, resztek (kawałków) z papieru pakunkowego na prezenty choinkowe, kleju biurowego, wstążeczek, nici, guziczków, naklejek itp.



Przed Sylwestrem jest jeszcze kilka chwil do zrobienia podobnych karteczek noworocznych, zatem zapraszam do zabawy artystycznej w przerwie między Bożym Narodzeniem a Nowym Rokiem.


foto: kartka pocztowa jest kwadratowa - tak jak lubię


foto: karteczka wykonana z kawałków kolorowych papierów pakunkowych, naklejek w kształcie biżuterii karnawałowej  i naklejonej wstążeczki, a wysłana do znajomych z małą córeczką ze szczególnymi życzeniami dla 2-latki od mojej córki, dlatego desenie iście dziewczęce :)


foto: koperta robiona ręcznie na wymiar kartki pocztowej




foto: karteczka wykonana z arkusza z bloku technicznego i naklejonego u dołu kawałka papieru pakunkowe, tego samego w który zawinięty był prezent choinkowy dla adresata... karteczka doszła pierwsza z zapowiedzią (podpowiedzią) czego spodziewać miał się adresat w Święta pod choinką... małe prezenciki u góry kartki wykonane zostały z kolorowych kwadracików z naklejonymi, naszytymi i namalowanymi wstążeczkami i guziczkiem na kształt prezentów choinkowych.






Wszystkim odwiedzającym mój blog
życzę
udanej zabawy sylwestrowej
oraz
szczęśliwego i pomyślnego nowego 2013 roku.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz