piątek, 16 sierpnia 2013

CANDY - małpka pamiątka z wakacji


           Wakacyjne Candy pt. Małpka - pamiątka z wakacji.

Poduszka Małpka z długimi nogami do wiązania -
do wylosowania w wakacyjnym candy -
pomysł, wykonanie i zdjęcia by Malina Pracownia Hand Made

Rozdanie wakacyjne dla dzieci trwa do 30 września 2013
Każdy może wziąć udział.
Szczegóły poniżej.


 Dokładny wygląd pluszaka zaprezentowany jest na poniższych fotkach:



Do zgarnięcia: Małpka Poduszka uszyta i zaprojektowana przeze mnie z wysoko gatunkowych materiałów i antyalergicznego wypełnienia do poduszek.
Wymiary: 30x25 cm sama poducha, do tego dochodzą długie wiotkie nogi, łapki, uszka.
Długie niewypchane nogi można zabawnie wiązać i supłać.
Tkaniny: Mikrofibra, polar, bawełna, bawełna 65%+ elastan 35%.
Nie zawiera toksyn ani małych elementów. Bezpieczna nawet dla najmłodszych.
Poduszka idealna zarówno dla szalonych nastolatków jak i małych pieszczochów.



Zasady udziału w zabawie na blogu:

1. Każdy może wziąć udział w candy (zarówno osoby anonimowo zaglądające na blog jak i zarejestrowani blogerzy).
2. Należy w komentarzu pod tym postem wyrazić chęć udziału w candy (osoby piszące anonimowo proszę o podpisanie się imieniem lub ksywką i od razu o mail do kontaktu zwrotnego podany w komentarzu lub na moją skrzynkę pocztową).
3. Należy dodać mój blog do obserwowanych i umieścić baner przekierowujący na moje candy u siebie na blogu (dotyczy blogerów) lub polubić na FB mój Butik Malina Pracownia Hand Made KLIK! (dotyczy osób, które nie prowadzą bloga, proszę wówczas o podanie w mailu do mnie linku przekierowującego na wasze konto fb, gdzie będzie wpis, ze jest lajk :), w celu weryfikacji, czy warunek został spełniony).
4. Zgłosić swój udział w zabawie do 30 września 2013.

Życzę powodzenia w losowaniu.

Losowanie odbędzie się max do 2-3 dni po zamknięciu zgłoszeń.
Losować będzie moja córka Ala.
Ze względu na rozmiar nagrody wysyłam tylko na adres w Polsce. 

Candy zorganizowane z okazji ostatnich wakacji mojej córki jako Przedszkolaka.
Od 2 września będzie oficjalnie uznana za Uczennicę klasy IA.

Pozdrawiam.
Malina


71 komentarzy:

  1. ja się piszę i pierwszy raz jestem pierwsza :)
    zapraszam do siebie
    http://manufakturauniqe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam pierwszy raz u mnie na blogu :) powodzenia w candy :)

      Usuń
  2. Zglaszamy się i my, bo nagroda wyjátkowa :)
    letstalkaboutbaby@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. z przyjemnością ustawiam się do kolejki :) Może uda mi się wygrać i chrześniak będzie miał przepiękną małpę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny pluszak ;) Zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W jaki sposób dodać blog do obserwowanych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na blogerze w panelu, ale widzę, że masz na innej platformie założony blog... więc muszę popracować nad "przyciskiem" ułatwiającym szybkie dodanie do obserwacji. dam znac jak to zrobię.

      Usuń
    2. Też mam blogspot :) Udało mi się dodać blog do obserwowanych zgodnie z opisem podanym przez Ciebie poniżej (u Magdaleny M.) ;) Obserwuję blog jako agula :)

      Usuń
  6. Witam ! Z chęcią wezmę udział w candy.
    Obserwuję jako madziakudla. Poza tym rozpowszechniłam informację o rozdaniu na moim blogu http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/ w postaci banerka :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mała poprawka w zgłoszeniu - napisałam z rozpędu nick pod jakim obserwuję blogi ale nigdzie nie potrafię znaleźć możliwości obserwacji tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u siebie na blogu masz ikonkę "B" (jak bloger) w górnym lewym rogu (sam skraj lewego górnego rogu). tam wejdz i kliknij "dodaj". tam gdzie wymagany jest "adres url" to adres mojego bloga, "nazwa" mozesz wpisac jaka chcesz, moze byc to tytuł mojego bloga lub inna nazwa wpisana przez Ciebie, dzieki ktorej bedziesz widziala o jaki blog chodzi. ale i tak musze popatrzec jak zrobic przycisk "obserwuj" , zeby ulatwic blogerem z innych platform. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Hej Malinko,
    Śliczna małpka i oczywiście, że się dopisuję do kolejki chętnych :)))
    Pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny Kochane, jak zrobić ten przycisk do obserwacji bez konieczności przenoszenia opisu "o mnie" na google+. Bo ta opcja w układzie wymusza na mnie przeniesienie profilu z bloggera na google+.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Malinko,
      Żeby dodać obserwatorów po dawnemu (bez google+), wchodzisz: Projekt, następnie wybierasz Układ, i w układzie na paskach bocznych wybierasz: Dodaj gadżet, ale musisz przejść w zakładkach po lewej stronie otwartego okienka na: Więcej gadżetów, i tam będzie: Obserwatorzy (po dawnemu) :)
      Jakbyś się gdzieś pogubiła, to pytaj :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. dzięki Aniu, jesteś niesamowita! Buziak.

      Usuń
  10. Ustawiam się w kolejce i już idę spełniać warunki candy ; p

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja się zgłaszam i zaobserwowałam jako Marta mama Nikusia i polubiłam na fb jako Marta T. i banerek dodałam tutaj na pasku bocznym: http://nikusiowo1.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. dodaję do obserwowanych i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszamy się! A raczej ja się zgłaszam, bo liczę na to że uda mi się wygrać prezent dla córeczki mojej przyjaciółki, z którą prowadzę bloga. Mała Hania byłaby zachwycona małpką, tym bardziej że wczoraj byłyśmy w zoo i akurat przy małpkach kopała w brzuchu jak nakręcona:) Musi je lubić!
    Banerek jest tu: http://mamanakaruzeli.blogspot.com/, kontakt: mamanakaruzeli@gmail.com, i blog dodany do obserwowanych u nas. Teraz pozostało trzymać kciuki i liczyć na szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  14. na fb dodany na blogu tez za chwile wrzucę link bo tylko tyle umiem (:

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszamy się
    Lucyna Stopa
    lucapol@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tez sie zglaszam, bo wiem kto by sie w takiej poduszce zakochal
    Kalia Andryszczyk
    kalia.andryszczyk@gmail.com
    https://www.facebook.com/kalia.andryszczyk

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się :))
    ausentedreams.blogspot.com
    a.w.poniatowska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. witam Dziewczyny. Fajnie, że dołączyłyście do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj! Pieknego masz bloga i piekne rzeczy tworzysz! Jest mi niezmiernie biło poznać koleżankę z tak niedaleka :) Pozdrawiam Serdecznie z Brzeska :) Zajrzyj czasem do mnie robutkowadolina.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, dzięki za odwiedziny na blogu. Miło mi, że podobają Ci się moje prace. Po powrocie z urlopu odezwę się. Pozdrawiam.

      Usuń
  20. Malinko, nominowałam Cię do Liebster Blog Award :)
    Przyłączysz się do zabawy? :) Szczegóły u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. poluję na pluszaka od dłuższego czasu ;) więc obojętnie tego nie przejdę

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna małpeczka, jednak moim sercem zawładnęła sówka z poprzedniego posta! Jest po prostu BOSKA!

    Pozdrawiam,
    http://made-in-joy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Joy sówka jest dostępna w butiku. Na razie jestem na urlopie, więc wysłać mogę dopiero po 1 września. W razie chęci nabycia w innym, późniejszym terminie lub innym rozmiarze to proszę się kontaktować ze mną bezpośrednio na mail. Pozdrawiam.

      Usuń
  23. Ale fantastyczna przytulanka :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Cieszę się, ze trafiłam na Twojego bloga. Fajne pomysły i fajne zabawki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam, także mi miło, że mogę gościć na blogu nowe osoby :)

      Usuń
  25. Dodałam już baner u siebie i oczywiście zgłaszam chęć udziału w zabawie :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się! Pozdrawiam
    Mouse House

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgłoszenie przyjęte - mail z danymi odebrałam :)

      Usuń
  27. Z przyjemnością wezmę udział ;))

    http://nataliabloguuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. biorę udział w zabawie:)
    Bernadetta Bomba
    udostępniłam na fb inf o konkursie
    https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1417430858477789
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam się:)
    https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Dołączam - może uda mi się wygrać Małpkę dla mojej Córci, która urodzi się za kilka miesięcy :-) Baner znajdziesz na moim blogu: http://juzzakilkadni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ojeeej! zakochałam się w tej małpce, ma taki radosny uśmiech :D
    z przyjemnością się zgłaszam :)
    mail: sonriente91@gmail.com
    obserwuje jako: Justyna K

    OdpowiedzUsuń
  32. Małpka jest superaśna!

    Obserwuję jako Syla i zostaję na dłużej ;)

    Banerek zamieszczony: http://lakieromaniasyli.blogspot.com

    Na FB lubię jako Syla S...

    Mail: nairda29@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale świetna :D Zgłaszam się!

    adres bloga: fit-and-sexy.pl
    obserwuję jako: czarna-kocurka
    mój mail: moni.kocurka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Z ogromnym zainteresowaniem biorę udział! Pozdrawiam!
    mail: mezzanotte@o2.pl
    blog: Art Shaker by Monique

    OdpowiedzUsuń
  35. jejku jaka cudowna poducha! marzę o niej *.*
    obserwuję jako Ola Faks
    mail faxcooks@gmail.com
    banerek www.cookplease.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  36. jejku jaka cudowna poducha! marzę o niej *.*
    obserwuję jako Ola Faks
    mail faxcooks@gmail.com
    banerek www.cookplease.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  37. zgłaszam się
    obserwuję jako agnieszkazg
    agoooooosia@gmail.com
    polubiłam na FB, mój link do profilu: https://www.facebook.com/agnieszkazg?ref=tn_tnmn

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam nowe Uczestniczki zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Podnoszę łapkę
    obserwuję jako Alicja Holka
    a.holka@op.pl
    FB: https://www.facebook.com/alicja.holka.7

    OdpowiedzUsuń
  40. Łoj, to może i ja mam szansę:)) Nie prowadzę bloga, ale poleciłam znajomym na FB :) i oczywiście, że baaaardzo polubiłam! https://www.facebook.com/monika.karmasz Małpek na pewno znalazłby przyjaciela w moim synku:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się :)
    http://mamabartuli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. witam :) bardzo mi miło gościć Nowych Gości na moim blogu. Zostało jeszcze kilka dni i każdy ma szansę wygrać, zatem nie obawiajcie się zgłaszać do zabawy. Wygrana osoba będzie wyłoniona na zasadzie zwykłego losowania :) Kolejność zgłoszeń nie brana jest pod uwagę... jednak zauważyłam, że nie wszyscy spełnili całkowicie zasady gry. Przypominam osobom nieblogującym, że trzeba spełnić dwa warunki: 1) wpisać komentarz i podać dane (w komentarzu lub w mailu) i warunek 2) kliknąć like! na butik. Osoby blogujące wypełnili warunki udziału w zabawie wzorowo!. Pozdrawiam. Malina

    OdpowiedzUsuń
  43. Fantastyczny!!! chetnie przygarnę :D
    banerek na pasku bocznym http://pasjejustychy.blogspot.com/
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  44. W takim razie i ja się zapisuję bo małpka jest super :) Twojego bloga już sobie przejrzałam i zostaję u Ciebie na dłużej :)
    Obserwuję jako: J&A

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszamy się! :)
    Małpka jak i inne rzeczy, które tworzysz są cudowne!
    Trzymamy kciuki za Alusię! Może się Nam poszczęści i do Nas trafi Małpka :)

    Pozdrawiamy,
    http://nasze9miesiecyyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. zgłaszam sie :)
    obserwuje jako Magda R
    baner na blogu: http://mama-ewelinki-testuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń