środa, 14 sierpnia 2013

pluszaki i poduszki hand made - sowa, mysz, wróbel z metkami

Moje wczorajsze poczynania z igłą i nicią.

Pluszak wróbel z metkami (dwustronny) -
 pomysł, wykonanie i zdjęcia są mojego autorstwa.

Pluszak wróbel z metkami (dwustronny) -
 pomysł, wykonanie i zdjęcia są mojego autorstwa.
Pluszak Mała Myszka -
pomysł, wykonanie i zdjęcia są mojego autorstwa
                  



Poduszka Sowa z przekładaną kieszonką -
pomysł, wykonanie i zdjęcia są mojego autorstwa







Poduszka Sowa posiada przekładaną ukośną kieszonkę na drobiazgi. Do spania można ją przełożyć do tyłu, aby nie gniotła podczas drzemki. Nadaje się dla najmłodszych dzieci oraz alergików. Nie zawiera małych elementów. 



Przód
Tył

Tył Sowy z zakładką przełożoną do tyłu.
Przód Sowy z zakładką z przodu.
Przód bez zakładki (zakładka przełożona do tyłu) 

Pluszak Wróbel jest dwustronny. Prawa strona ma inną kolorystykę niż lewa. Średnia wielkość, brak drobnych elementów oraz delikatność tkanin i antyalergiczne wypełnienie stanowią charakterystyczną cechę i kwalifikują go dla najmłodszych dzieci nawet tych w wieku 0+.



Oba pluszaki dostępne są w sprzedaży w butiku.

Pluszak Mysz uszyty na zamówienie i nie jest na sprzedaż. Inspirowany pluszako-poduszką z wcześniejszego postu. 
Zamiast wyszywanych oczek ma guziczki w różnych kolorach.
Kolorystyka i wielkość zgodnie z upodobaniem małej klientki.





4 komentarze: