piątek, 2 sierpnia 2013

literki i pluszaki - szmacianki ręcznie szyte dla dzieci


 Dziś dokończyłam szycie liter i pluszaków (szmacianek - przytulanek) na zamówienie.

Litera S -  pomysł, wykonanie i zdjęcia
są mojego autorstwa.


Materiałowa litera S jak Sandra została wykonana ze wzorzystego materiału (100% bawełna), tasiemek imitujących metki oraz  motyla z filcu.

Sowa - przytulanka - pomysł, wykonanie
 i zdjęcia są mojego autorstwa.





Sowa to średniej wielkości przytulanka z kieszonką na drobiazgi.. Została uszyta z bawełnianego materiału. Oczy wykonane z filcu, a kieszeń na drobiazgi uszyta z miękkiego polaru.







Dekoracje są częściowo szyte ręcznie i na maszynie.




Kogut hand made - został uszyty z kolorowej wzorzystej bawełny oraz filcu. 

Na razie brak oczu - nie została podjęta decyzja o ostatecznym wyborze guzików.



Duża litera S hand made uszyta z materiału.


Mała litera z filcu - J jak Jakub. w Całości uszyta ręcznie. Do dekoracji została użyta tasiemka w kropeczki i ręcznie wykonany samochodzik z filcu. 



Wszystkie uszyte przeze mnie dekoracje dla dzieci są wykonane bez użycia kleju ani innych toksycznych substancji. Stworzone za pomocna materiału i nici. Wypełnione antyalergicznym wkładem do poduszek.

6 komentarzy:

  1. Super są te Twoje literki, jak skończę remonty to zamówię dzieciom coś fajnego pasującego :)
    Wczoraj pochwaliłam się na swoim blogu prezentem od Ciebie :)
    Pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam, coś pokombinujemy z tymi literkami do nowych pokoików :)

      Usuń