poniedziałek, 4 lutego 2013

Komplet do spania - poduszka i pluszak - bawełna i filc

Komplet do spania i przytulania - czyli poduszka z zawieszką  i pluszakiem 




Po weekendowym przeglądzie blogów z kategorii hand made, doszłam do wniosku, że powinnam robić bardziej ambitne prace.




...Problem tylko w tym, że wtedy poza szyciem, robieniem fotek i pisaniem bloga, czasu starczyłoby mi tylko na zrobienie w pospiechu obiadu, zakupów spożywczych i odebranie dziecka z przedszkola...


a co z resztą obowiązków i zajęć dodatkowych?

Jeszcze nie rozpracowałam systemu, jak to wszystko pogodzić.
Jednak wczorajsze szycie spodobało mi się tak bardzo, że poza pracami z filcu chciałabym mieć okazję szyć i prezentować tutaj większe prace uszyte na maszynie.


Na wstępie swojego ambitnego planu prezentuję swój niedzielny projekt i wykonanie. Stworzyła mi się wczoraj w głowie wizja poduszki z pluszakiem na zaczepce. A tak wyszła w praktyce.








Poszewka może być z wkładem lub bez. Posiada przyszyta zawieszkę (metkę), do której można przyczepić pluszaka (bajkowego rysia).



Poszewka pasuje na poduszkę 30x30cm. Posiada z boku zakryty suwak. Pluszak Ryś jest wypełniony w środku. Wysokość 18 cm, szerokość głowy 8 cm, szerokość mierzona na środku z rozłożonymi  rękami 15 cm.
Materiał w ptaszki to 100%Cotton, turkusowy to coś w rodzaju polaru, ale nie do końca, bo nie mechaci się w praniu, zawsze pozostaje taki sam mięciutki. Z turkusu uszyłam sobie 2 poszewki do potrzeb domowych jakieś pół roku temu i po wielu praniach materiał pozostaje ciągle taki sam.

Cena poszewki z pluszakiem 30 zł+ 6 zł list polecony priorytetowy.
Możliwość zakupu z wypełnieniem - cena do uzgodnienia. Wysyłka wtedy paczką priorytetową ok. 11 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz