czwartek, 7 lutego 2013

Walentynkowy wróbel z filcu

Ozdoba walentynkowa z filcu, którą stworzyłam całkowicie ręcznie  na Wyzwanie Walentynkowe






Udział wzięłam, jak wcześniej pisałam dla dobrej zabawy, zapoznania się z twórczością artystyczną innych blogerek zarejestrowanych w spisie polskich blogów handmade
http://polskiehandmade.blogspot.com/


Mój blog jest zarejestrowany tam od soboty, czyli 5 dni. W momencie składania prac w spisie był od 1 dnia. Nikt dosłownie mnie nie znał, nie kojarzył moich prac. Startowałam zupełnie z anonimową pracą. Do końca nie byłam pewna, czy zostanę dopisana do spisu blogów na czas. Nie wiedziałam, czy zdążę przygotować pracę w tak krótkim czasie. Udało się. Mój wróbel pojawił się na wystawie, wśród pięknych dzieł artystek. Bardzo miło było dowiedzieć się , że były osoby, którym mój wróbel z filcu niosący w łapkach serduszko walentynkowe i karteczkę z dedykacją, spodobał się. Niektórzy nie mogli zagłosować, jednak wiadomość, że chcieli, była dla mnie bardzo miła. Według regulaminu konkursu głos oddać mogły tylko blogerki zarejestrowane na tej stronie. Kilka osób trzymało kciuki :) Ciekawe czyj kciuk wygrał?? bo oficjalny i ważny głos dostałam właśnie jeden :) 






link do strony ze wszystkimi pracami konkursowymi i wynikami KLIK!


Dziękuję za zabawę i miłą atmosferę napięcia przed konkursem, w 
trakcie i po. Był to mój pierwszy konkurs w kategorii hand made, na blogu, w Internecie i w życiu.
Miłego dnia. Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Bo to jest śliczny ptaszek! :) Jeśli spodobało Ci się startowanie w wyzwaniach, to zapraszam tutaj: http://turkusowyhamak.blogspot.com/2013/01/siownia-tworcza-wisienka-na-torcie.html Do 14 lutego jeszcze trochę czasu jest. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spodobało :) zerkne na ten link. ale w poniedzialek wyjezdzam na urlop. nie wiem czy zdaze :) dzieki za info. pozdrawiam Renik.

      Usuń