czwartek, 4 kwietnia 2013

Wiosenny brelok z filcu

Zaczynam szycie wiosennych dekoracji do dziecięcych plecaczków.
Oto pierwszy brelok w kształcie kwiatka.



Pomysł na kolorystykę breloka jest córki. Pomysł na kwiatka i wykonanie jest moje.
Kwiatek jest uszyty ręcznie z filcu. Wypełniony wkładem do poduszek silikonowym. 


Prawa strona kwiatka

Lewa strona kwiatka

Kolor na żywo jest identyczny jak na zdjęciach. Z jednej strony na środku naszyty jest żółty kamyk. Może być naszyty również z drugiej strony. Ja chciałam od razu naszyć z obu stron, ale córka stwierdziła, że ładniej będzie wyglądał brelok kwiatek bez kamyków. Ja wole z kamykami.


Wielkość zawieszki jest na ponad pół dłoni.
Cena 12 zł + koszt wysyłki
(6 zł list priorytetowy polecony, 3 zł - zwykły)

2 komentarze:

  1. Piękny, kolorowy, wiosenny kwiatek. :) I podzielam zdanie córki - mi też bardziej podoba się bez koralików. :)

    OdpowiedzUsuń