piątek, 26 lipca 2013

zajęcia plastyczne dla dzieci - DIY mojej córki

Co można zrobić ze zwykłych małych karteczek biurowych?
Dosłownie wszystko! Moja córka uwielbia robić różne dekoracje i zabawki typu origami z małych kolorowych karteczek przeznaczonych na notatki.
DIY
W tym poście chcę zaprezentować jej małe rękodzieło. Być może będzie to fajny pomysł na zajęcia plastyczne dla innych dzieci. 

Księżniczki wykonane własnoręcznie z karteczek do notatek.
Kolorowe księżniczki - origami dla dzieci z biurowych karteczek
Pomysł i wykonanie - Ala, moja córka. Zdjęcia są mojego autorstwa.


Potrzebne materiały do wykonania karteczkowych księżniczek:
Kolorowe biurkowe karteczki w roli głównej.
klej
nożyczki
coś do pisania/rysowania (kolorowe długopisy, flamastry lub kredki)

Pomysł na zajęcia plastyczne z kartki w wykonaniu dziecka.

Papierowe księżniczki.

Pomysł Ali na to, jak w nietypowy sposób wykorzystać karteczki do notatek.

Więcej pomysłów na dziecięce origami pojawi się w innych postach.Moja córka bowiem lubuje się w przetwarzaniu karteczek biurowych w dziecięce ozdoby. Zaczyna jej to co raz lepiej wychodzić, więc zacznę fotografować jej dzieła. Hitem poza księżniczkami są małe papierowe róże.

2 komentarze: