niedziela, 8 września 2013

kremowa broszka z woalu handmade - DIY

 Witam,
Ostatnio realizowałam kilka pluszakowych zamówień i dlatego nie miałam za wiele czasu na posty. Kilka pluszaków ma być niespodzianką dla odbiorców, zatem jeszcze dziś nie mogę zamieścić fotek w sieci. Dziś pokażę w takim razie tylko broszkę z kremowego woalu, która wykonałam dla koleżanki. 

broszka hand made z woalu -
 pomysł, wykonanie i zdjęcia są mojego autorstwa.

broszka hand made - szybka, tania i efektowna ozdoba
zarówno dla kobiety jak i dziewczynki. 

Możliwość wykonania broszki samodzielnie w domu za niewielką kwotę.
Potrzeba kawałek woalu, filcu, zaczepkę do broszek, igłę i nici oraz odrobinę chęci :)

 Instrukcja wykonania poniżej.








Broszka z woalu - post z serii zrób to sam :)
Mega szybka instrukcja samodzielnego wykonania broszki:
Wycinamy wiele kółeczek z woalu. Składamy na ćwiartki. Końcówki zszywamy ze sobą. Po zszyciu wielu kawałków ze sobą "kwiat" uformuje się sam. Z filcu wycinany kółko. Do filcowego kółka przyszywamy woalowy "kwiat" ze zszytych ze sobą kółek. Na koniec doszywamy zaczepkę do broszki. W niecałą godzinę za kilka złotych otrzymujemy własną  broszkę hand made:)

Pozdrawiam, Malina.


2 komentarze:

  1. śliczna! mi pewnie by taka nie wyszła ; P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki. o dziwo łatwa "robota". zachęcam do spróbowania. Na pewno się uda.

    OdpowiedzUsuń