sobota, 15 marca 2014

poduszka w kształcie głowy kota

Witam,
ostatnio szyłam kotka, tzn. poduszkę w kształcie głowy kota dla 10-letniej Julki na urodziny. 
Miałam dużą swobodę w projektowaniu. Jedynymi wymogami były: kolor ciemnoszary i kształt poduszki w formie głowy kota. Lubię takie zamówienia, kiedy mogę w pełni wykorzystać swoje pomysły jakie zrodzą mi się w głowie... takie realizacje bez narzuconych ograniczeń :)

Poduszka w kształcie głowy kota - produkt hand made
 - pomysł, realizacja oraz zdjęcia są mojego autorstwa.






Kotek na żywo jest bardzo mięciutki i wykonany z miłej, ciemnoszarej tkaniny z dłuższym włosiem, jednak tkanina jakaś taka niefotogeniczna. 
Wypełnienie oczywiście antyalergiczne a materiały najwyższej jakości. Ręcznie wyszywany napis z imieniem ulubionego kotka. Z boku poduszki breloczek z koralikami.

Zadowolenie przy odbiorze zamówienia - bezcenne!
Pozdrawiam wszystkich Gości i nowych Obserwatorów mojego bloga. Bardzo mi miło, że do mnie zaglądacie, chociaż rzadko ostatnio dodaję posty. Staram się w miarę możliwości czasowych jak najczęściej wstawiać zdjęcia prac, które wykonuję nocami.
Pozdrawiam, życzę miłego weekendu!
Malina.


8 komentarzy:

  1. jejkuuuu jakie śliczne kocisko <3 cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny

    A główka konia?? ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyobrażam sobie, jak miło się do takiego kocurka przytulić :)))
    Pozdrawiam ciepło w ten słotny wieczór
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Malinko, wysłałam do Ciebie maila, ale nie wiem, czy doszedł, bo coś mi zwracało kilka razy :)
    Jakby co, to sprawdź w spamie :)
    Czekam na odpowiedź :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, cudowny! Mała musiała być zachwycona, kiedy go dostała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny i milutki, czy można zamówić takiego samego?

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, ogólnie można zamówić, ale obecnie nie mam mozliwości uszycia. gdyż przeprowadzam się. Prosze pytać pod koniec lipca. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń