czwartek, 21 marca 2013

palma wielkanocna i pisanka hand made

Witam,

dziś chcę Wam zaprezentować własnoręcznie wykonaną palmę wielkanocną przez moją córkę oraz pisankę wykonaną przez moją znajomą metodą decoupage.

Są to moje pierwsze dekoracje na te Święta.




Palma w przedszkolu przez moją córkę z suszonych trawek i zbóż farbowanych w barwnikach do jajek, bukszpanu, bazi, gałązek z kwiaciarni, które używane są do dekorowania bukietów. 


Pisanka styropianowa zdobiona ręcznie metodą decoupage. Wielkość jaja gęsiego.

Osłonka na doniczkę w formie konewki to mój nowy nabytek :) Bukszpan to moja zeszłoroczna uprawa balkonowa.


Pisanka ma 3 obrazki - 2 koguciki i pawia. Istnieje tylko jeden egzemplarz - mój :)
Autorką jest NerinaArt (KLIK!)

początki dekoracji wielkanocnych w moim domu

1 komentarz:

  1. śliczniasty łowicki kogucik ...zapraszam go na wyzwanie pisankowe ...
    http://u-lucy.blogspot.com/2015/03/wyzwanie-nr2.html

    OdpowiedzUsuń